czwartek, 13 grudnia 2012

O! liwka


Cichooo szaaaaa o świętach, ozdobach, przygotowaniach....
Mały przerywnik od świątecznych przygotowań, czyli całoroczna skrzynka :)

Pomysł na skrzynkę był jeden (hmm w moim przypadku to nic oryginalnego ;)) czyli bardzooo postarzona, obdarta z farby, z punktowym nalotem ciemnej farby...eh jeszcze mi tylko pajęczyny zabrakło, żeby dopełnić całości ;)

Na bokach skrzynki postawiłam na motyw oliwkowy, wnętrze oraz boki przy uchwytach skrzynki zostały pobejcowane w odcieniach zieleni , całość miejscami pobielona. Pomalowane boki przetarłam gruboziarnistym papierem, miejscami widoczne jest prześwitujące spod farb i bejcy drewno, czyli tym razem 100% przetarło się :)









Dziękuje za odwiedziny i wszystkie pozostawione komentarze :) Super, że tu zaglądacie, dzięki Wam to miejsce żyje!!:)

pozdrawiam paniKa :)

9 komentarzy:

  1. Powiem tak: ZAJEBISTA!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś Mistrzynią postarzania przedmiotów! Wychodzi Ci to rewelacyjnie :) Skrzynka przepięknie wykonana, a środeczek i boki - mniam mniam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, aż mnie zatkało!! Dziękuje ci kochana, ale mi dobrze zrobiłaś :D
      Nie pozostaje mi nic innego jak dalej działać i inspirować się m.in twoimi cudnymi pracami :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. No to się popastwiłaś:) Piękne te boczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogła oberwać jeszcze bardziej ;)
      Eh, ja już nie potrafię inaczej, decu-demolka być musi!! :D
      Dziękuje i pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Sluchaj. Ty jestes niesamowita!!! tzn Twoje prace :) Szukam wlasnie motywu oliwek na butelke na oliwe, nie moge znalezc. Gdzie kupilas? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, ja tylko piszę posty, reszta sama się robi ;) Dziękuje, bardzo mi miło :)
      Motyw pochodzi z moich serwetkowych zapasów, co prawda oliwki już się skończyły i będę musiała uzupełnić braki. Niemożliwe, żeby motyw był aż tak trudno dostępny, w tym okresie chyba bardziej rozchwytywane są mikołaje i inne bałwany ;)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.