wtorek, 19 listopada 2013

Kwadratowe z babeczkami


Witajcie,

Myślałam, że uda mi się tu pojawić 
z nowym postem nieco wcześniej,
ale rozłożyło mnie na dobre,
blogowanie musiało poczekać,
bo smarkaniu, łamaniu w kościach
i innych ułomnościach,
nie było końca...

W międzyczasie z nóg ścięła mnie
wiadomość o nagłej śmierci
kogoś z rodziny...

Potrzebna była chwila na zregenerowanie się.


Dzisiaj w kontrze do tej nieco przytłaczającej atmosfery i aury, proponuje coś kolorowego, słodkiego i optymistycznego.
Zapewne teraz na warsztat nie wzięłabym takich landrynkowych. barw, ale pudełko oklejone zostało babeczkami kilka tygodni temu Dzisiaj postanowiłam je dokończyć, dodając tę wisienkę na torcie (a właściwie na babeczce) :)




Pudełeczko to część rozebranej niciarki, o której pisałam przy okazji czekoladowego pudełeczka ~klik~
Do ozdobienia użyłam przesłodkiej serwetki z babeczkami, dostępnej w sklepie u Ani ~klik~ Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym tej słodyczy widocznej na motywie, nieco nie przygasiła, kropkując, przecierając i pędzlem maltretując ;)





Boki pudełka również zostały mocno postarzone. Najpierw w wybranych miejscach nałożyłam brązową farbę, po wyschnięciu przetarłam ją świecą. Następnie dodałam różowy odcień po całości i powtórnie całość została przetarta papierem ściernym o różnej ziarnistości.






Wnętrze zrobiło się również różowe, a właściwie troszkę buraczkowe ;)


Tak prezentują się moje "wypieki".
Niebywałą ich zaletą jest ich mała kaloryczność,
 tak więc częstujcie się ;)
Przy okazji, może macie Babeczki Kochane
jakieś sprawdzone przepisy 
na takie słodkości? :)

pozdrawiam cieplutko,
paniKa :)



17 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. wybaczcie to zamieszanie piszę z telefonu więc trochę się pogubiłam napisze więc jeszcze raz. od jakiegoś czasu podglądam twojego bloga więc wypada zostawić po sobie jakiś ślad. wszystkie twoje prace bardzo mi się podobają doskonale wpasowują się w mój gust, są przepiękne i starannie wykonane, z pomysłe gratulacje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale wygląda, swietnie dobrany wzór i kolor.
    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  4. Całość przepięknie zmaltretowana! Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne przetarcia jak zawsze :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są te Twoje przetarcia i kropki. Pudełko rewelacyjne! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przetarcia dodaja pięknego uroku, bardzo mi się to podoba :).
    Mam nadzieję, że teraz będzie juz tylko lepiej i ze zdrówkiem i w innych dziedzinach życia, pozdrawiam cieplutko :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudło piękne,słodyczowo słodkie porywam :) a Tobie, PaniKa ślę moc dobrych myśli w trudnym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Codziennie zaglądałam do Ciebie i nareszcie wróciłaś...oczywiście z cudem kolejnym..uroczo-słodkie pudełeczko.Ja też poczyniłam parę pudełeczek i innych takich....W wolnej chwili zerknij na www.deccoria.pl jestem pod AGACIOL2.Pozdrawiam no i oczywiście czekam na kolejne cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj! Pięknie tutaj u Ciebie, inspirująco.... i te cudne sponiewierania.... z wielką przyjemnością będę zaglądać, serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj, dawno Cię nie odwiedzałam, mam sporo zaległości w blogowych odwiedzinach. Ale dzisiaj spędziłam wiele miłych chwil w Twoich gościnnych progach podziwiając piękne prace, które wychodzą z Twoich rąk. Prawdziwa uczta dla oczu i duszy :-)
    pozdrawiam Marzena

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.