niedziela, 21 grudnia 2014

Świąteczne inspiracje - Wianki otulone włóczką



przetarło się
kończy na kolorowo! :)

Ostatnie, w tym sezonie
co nie znaczy że najgorsze ;)
świąteczne wianki.




Włóczek w domu co nie miara, bo mamusia się tym trudni, kul styropianowych wcale nie mniej, bo obdarowała mnie nimi sąsiadka, wiklinowy wianek w wersji XXL aż się prosił żeby go okrasić kolorem, a drewniane, miniaturowe ozdoby chciały mieć też swoje 5 minut.
To wystarczające powody, by zmajstrować taki wianek ;D
Takie moje "koton bolsy" :P


Że bardziej taki dziecięcy niż bożonarodzeniowy? A czy nie można sobie pozwolić na święta w takim pastelowym wydaniu?
Jest to na pewno alternatywa dla wszystkich którzy mają dość czerwieni, zieleni i sypiącego się zewsząd brokatu ;)
Chciałabym żeby każdy znalazł u mnie coś dla siebie, myślę wiec że i ta propozycja znajdzie swoich zwolenników.
Ja jestem jak najbardziej za! :)






Na jednym wianku nie mogłam poprzestać, nie byłabym sobą ;)
Druga propozycja bardziej stonowana. Styropianowy wianek otuliłam szarą włóczką, dodałam tasiemkę i cudowne słomiane ozdoby.






Ciekawa jestem która z propozycji jest Wam bliższa?
Czy lubicie czasem poszaleć, czy stawiacie na tradycję? :)

Mój tegoroczny cykl ze świątecznymi inspiracjami, uważam za zamknięty.
Świetnie się przy tym bawiłam i dałam upust mojej wyobraźni :)
Poniżej małe podsumowanie.





Fajnie jest dawać cząstkę siebie innym :)

Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do tworzenia
i że skorzystacie z moich propozycji.

Dziękuję Wam za komentarze i odwiedziny,
za to że znajdujecie chwilę w tym całym zabieganiu
żeby tu ze mną pobyć :)

Już niedługo przybędzie tutaj piękny anioł
z świątecznymi życzeniami dla Was :)

Tak więc do następnego...

Pozdrowień moc,
paniKa :)

3 komentarze:

  1. świetne wieńce a w podsumowaniu same wspaniałości

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamo, jakie świetne te bombeczki. I wiankom ciepło - nie zmarzną :) Twoja pomysłowość ciągle mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.